Παρουσίαση Interplast Green line ΡΟΔΟΠΗΣ

Από τη Θράκη για όλο τον κόσμο η σειρά Interplast Green Line
01.07.2009

Τη νέα σειρά προϊόντων Interplast Green Line, που βασίζεται στην αξιοποίηση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, παρουσίασε η διοίκηση του ομίλου της Interplast από την Κομοτηνή, στη Βιομηχανική Περιοχή της οποίας εδρεύει η μεγάλη παραγωγική της μονάδα.Στη συνάντηση γνωριμίας με τους δημοσιογράφους των ΜΜΕ της Θράκης, που είχαν ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Interplast Τάσος Ριζόπουλος, ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος Νίκος Κυράδης, ο διευθυντής Εργοστασίου στη ΒΙΠΕ Κομοτηνής Στέλιος Κουφοπέτρος και ο διευθυντής Παραγωγής Κώστας Βουλγαρίδης, ανακοινώθηκαν οι νέες πρωτοβουλίες της εταιρείας.«Διαλέξαμε την Κομοτηνή», τόνισε ο κ. Ριζόπουλος, « γιατί νομίζω ότι η καρδιά της εταιρείας, ο παραγωγικός ιστός χτυπάει εδώ, γι αυτό και διαλέγουμε την Κομοτηνή για όλες τις μεγάλες στιγμές της εταιρίας μας, όπως είναι τα δύο μεγάλα διοικητικά συμβούλια της και οι δυο μεγάλες συσκέψεις του τμήματος πωλήσεων». Πρόσθεσε μάλιστα ότι: «η Interplast επιλέγει να μεταφέρει θερομοϋδραυλικούς, εγκαταστάτες και τεχνικό κόσμο στην Κομοτηνή δίνοντας έναν ιδιαίτερο τόνο και στην τοπική οικονομία, καθώς 600 τεχνικοί απ’ όλη την Ελλάδα, γνώρισαν ήδη την πόλη της Κομοτηνής».Ο κ. Ριζόπουλος τόνισε ότι η αξιοποίηση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, όπως είναι η γεωθερμία και η ηλιακή ενέργεια, αποτελεί πλέον μια από τις προτεραιότητες του ομίλου. Άλλωστε η έμφαση στην ποιότητα και η παραγωγή προϊόντων φιλικών προς το περιβάλλον, είχαν σαν αποτέλεσμα να είναι «η μοναδική ελληνική εταιρεία παραγωγής πλαστικών σωλήνων η οποία είναι στον επίσημο κατάλογο της GREENPEACE», όπως υπογράμμισε.Η Interplast Green Line αφορά προϊόντα τα οποία βασίζονται στην αξιοποίηση ήπιων και ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, όπως είναι η γεωθερμία και η ηλιακή ενέργεια, αξιοποιώντας την πολύχρονη εμπειρία της εταιρείας στην ενδοδαπέδια θέρμανση και τον δροσισμό. Η νέα σειρά επιτυγχάνει ταυτόχρονα ελάχιστο κόστος λειτουργίας, μείωση εκπομπής ρύπων, αποτελώντας ένα μήνυμα ευαισθητοποίησης για τον πλανήτη και σεβασμού για τις απαιτήσεις των καταναλωτών. Και αυτά τα προϊόντα, δίνουν έμφαση στην ποιότητα. «Κάθε έξι μήνες», σημείωσε ο κ. Ριζόπουλος, «επιθεωρητές από τα ινστιτούτα έρχονται και ελέγχουν την παραγωγή και τις αποθήκες μας και διαπιστώνουν συνεχώς το υψηλό επίπεδο ποιότητας παραγόμενων προϊόντων και πρώτων υλών που χρησιμοποιούμε, για το οποίο έχουμε αποσπάσει περισσότερες από 25 διεθνείς Πιστοποιήσεις ξένων οίκων».Αναφερόμενος στην οικονομική κρίση, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Interplast τόνισε ότι η εταιρία την αντιμετωπίζει με δυο βασικές ενέργειες. Η πρώτη είναι η δημιουργία νέων προϊόντων προσαρμοσμένων στα δεδομένα της νέας εποχής, όπως είναι η σειρά Interplast Green Line. Η δεύτερη ενέργεια είναι η ενίσχυση του εξαγωγικού προσανατολισμού της εταιρίας, καθώς οι εξαγωγικές πωλήσεις ήδη αγγίζουν το 20% του τζίρου. «Τα επόμενα δυο χρόνια», εκτίμησε, «δεν θα είναι και τα ευκολότερα. Ο κάθε επιχειρηματίας, εκείνο το οποίο έχει να κάνει σε αυτές τις περιπτώσεις είναι να σηκώνει τα μανίκια και να δουλεύει σκληρά». Τόνισε χαρακτηριστικά, ότι ο ίδιος το τελευταίο 4μηνο έχει επισκεφθεί 20 χώρες, έχοντας ως στόχο την ώθηση του τομέα των εξαγωγών της Interplast. Και πρόσθεσε: «πιστεύω ότι οι κινήσεις αυτές θα φέρουν καλά αποτελέσματα και στην εταιρία, διατηρώντας τις θέσεις των εργαζομένων και προσθέτοντας νέες. Πρέπει να τονίσω, ότι ο στόχος μας είναι η ανάπτυξη, όχι η παραμονή σε ορισμένα δεδομένα».Παρατήρησε ακόμα, ότι η εταιρία έχει στενούς δεσμούς με τη Θράκη, καθώς η μονάδα της Κομοτηνής από τους 6 εργαζόμενους το 1998, έφτασε τους 66, σηματοδοτώντας και την ραγδαία ανάπτυξη της Interplast, η οποία από τα 2-2,5 εκατομμύρια ευρώ τζίρο, έφθασε τα 23 εκατομμύρια. Σήμερα η Interplast κατέχει την πρώτη θέση στην εγχώρια αγορά σε πωλήσεις πλαστικών σωλήνων και εξαρτημάτων για κτιριακές εγκαταστάσεις ύδρευσης και θέρμανσης. Παράλληλα, οι ελληνικοί σωλήνες της Interplast, βάζουν την επιγραφή Made in Greece» σε κτίρια 30 χωρών.