Δ.Τ. ISH 09

Συμμετοχή της Interplast στην ISH 2009
14.03.2009

Η Interplast είναι η πρώτη εταιρεία στον κλάδο της που συμμετέχει ανελλιπώς από το 2000 σε διεθνείς εκθέσεις του εξωτερικού καταφέρνοντας να ισχυροποιήσει την θέση της έναντι στον ανταγωνισμό και να δραστηριοποιείται εντονότερα και αποτελεσματικότερα στον εξαγωγικό τομέα. Η φετινή διοργάνωση της ISH στη Φρανκφούρτη είχε παρ’όλες τις δυσοίωνες προβλέψεις λόγω της παγκόσμιας χρηματοπιστωτικής κρίσης, θετικά αποτελέσματα και πάνω από 200.000 επισκέπτες βάσει του απολογισμού της διοργανώτριας εταιρείας. Η Interplast κατάφερε για ακόμη μια χρονιά, μια επιτυχημένη παρουσία που προσέλκυσε αξιόλογο αριθμό επισκεπτών από την Ευρώπη, τα Βαλκάνια και την Μ. Ανατολή. Με την ευκαιρία της ISH ορισμένες από τις ΄΄κυοφορούμενες΄΄ συνεργασίες επισημοποιήθηκαν οριστικά ενώ κάποιες νέες έδειξαν τα πρώτα θετικά τους αποτελέσματα. Η εταιρεία παρουσίασε την πλήρη γκάμα των προϊόντων της και των συστημάτων που διαθέτει στην αγορά για την ύδρευση, την θέρμανση και την ενδοδαπέδια θέρμανση. Επίσης, παρουσίασε 2 νέες σειρές προϊόντων, τους σωλήνες τριών στρωμάτων, πολυπροπυλενίου – αλουμινίου – πολυπροπυλενίου (PP-R Random Type 3) θερμικής αυτοσυγκόλλησης για εφαρμογές ύδρευσης και θέρμανσης σε διατομές από Ø20 – Ø110 με πλήρη σειρά αντίστοιχων εξαρτημάτων και τη νέα σειρά σωλήνων και εξαρτημάτων πολυπροπυλενίου (ΡΡ) με την εμπορική ονομασία Atlas Plus για εφαρμογές κτιριακής αποχέτευσης σε διατομές από Ø40 – Ø160. Να σημειωθεί ότι τα προϊόντα της Interplast είναι πιστοποιημένα από τα εγκυρότερα και διεθνώς αναγνωρισμένα ευρωπαϊκά και αμερικανικά ινστιτούτα ως προς τις μηχανικές τους αντοχές και την καταλληλότητα τους στο πόσιμα νερό. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η εταιρεία ήδη κατέχει 25 διεθνείς πιστοποιήσεις από τα γερμανικά ινστιτούτα SKZ, DVGW, MPA-NRW, από το βρετανικό WRAS, το ισπανικό AENOR, το καναδέζικο CSA, το Ουκρανικό SEPROKIIVBUD PROEKT, το ρωσικό ELECTROCERT και το κροατικό ZIK. Στόχος της Interplast είναι να καθιερώνει σήμερα τα πρότυπα του αύριο, αποδεικνύοντας ότι με συνέπεια και προγραμματισμό η ελληνική βιομηχανία μπορεί να έχει ανοδική πορεία. Επειδή το ελληνικό προϊόν μπορεί να είναι όχι απλώς εφάμιλλο, αλλά και ποιοτικά καλύτερο από το εισαγόμενο.